Friday, August 29, 2014

Սեմինարը որպես կարոտի հաղթահարման միջոց

1.     
Բարև ձեզ, ես Լիլիթն եմ` ԳԼՕ ամառային դպրոցի մասնակից: Արդեն երկու ամիս է, ինչ վերադարձել եմ ԳԼՕ-ից և զգում էի, որ կարոտում եմ այնտեղ անցկացրած ամեն մի վարկյան: Կարոտից չգիտեի ինչ անել և որոշեցի սեմինար կազմակերպել իմ համայնքում: Սկզբում ներկայացրեցի ԳԼՕ աղջիկների առաջնորդության և զարգացման ծրագիրը: Ներկա էր նաև այս տարվա կրտսեր ջոկատավար Սաթինե Սաքանյանը, ով
նույնպես ներկայացրեց ԳԼՕ-ն: Սեմինարի թեման Կոնֆլիտներն էր: Բուռն քնարկում սկսվեց այս թեմայի շուրջ: Մասնակիցները չէին տարբերում, որն է կոնֆլիկտ և որն վեճը: Ես մեծ սիրով նրանց ներկայացրեցի այս թեմաների տարբերությունները: Քննարկեցինք կոնֆլիկտների տեսակները՝ ներանձնային, միջանձնային, միջխմբային, երկրների միջև: Եվ այս տեսակների շուրջ խաղ կազմակերպեցի: Մասնակիցները բաժանվեցին երկու խմբի և բեմականացման տեսքով ներկայացրեցին կոնֆլիկտների տեսակները: Քննարկեցինք կոնֆլիկտների արձագանքման ոճերը, որոնք կարող են լինել կոնֆլիկտների պատճառ և կոնֆլիկտները
ինչից են առաջանում: Մասնակիցները թեստ լրացրեցին՝ <<Իմ արձագանքը կոնֆլիկտային իրավիճակում>>: Երկրորդ խաղը <<Հայելին և մարդը>>: Մասնակիցները բաժանվեցի երկու հոգանոց խմբերի: Սկզբում մեկը հայելին էր, իսկ մեկը մարդը, և ինչ անում էր մարդը, հայելին նույնությամբ պետք է կրկներ: Խաղից հետո քննարկեցին, թե նրանք ինչ կոնֆլիկտներ ունեցան խաղի ժամանակ և ինչպես լուծեցին դրանք: Ուրախ եմոր ինչ որ չափով կարողացա կարոտս առնել ԳԼՕ-ից և իմ գիտելիքները փոխանցեցի իմ հասակակիցներին:

Սիրով՝ Լիլիթ Գրիգորյան

No comments:

Post a Comment