Tuesday, December 11, 2012

Սեմինարներ Վանաձորում

GLOW ամառային դպրոցն ինձ շատ օգնեց: Մասնակցելով GLOW-ին ես ձեռք բերեցի նորանոր գիտելիքներ, որոնք ես ներկայացրեցի իմ քաղաքում իմ կազմակերպած սեմինարների միջոցով և ինչ-որ չափով տեղեկացրեցի իմ հասակակիցներին դրա մասին և գիտեմ, որ նրանք էլ կպատմեն իրենց ընկերներին: Ես անցկացրեցի սեմինարներ Վանաձորում մարդու իրավունքների և թրաֆիկինգի վերաբերյալ և հույս ունեմ, որ իմ տված  բոլոր տեղեկությունները օգտակար կլինեն մասնակիցների համար: Ներկայումս թրաֆիկինգը շատ կարևոր խնդիր է ողջ մարդկության համար և պետք է բոլորն էլ տեղյակ լինեն դրա մասին: Շատերը գիտեն  թրաֆիկինգի մասին և զգուշանում են տարօրինակ անձանց իրենց անձնագիրը վստահել: Յուրաքանչյուր ոք պետք է իմանա իր իրավունքները ու պարտականությունները: Ոչ ոք իրավունք չունի շահագործել դիմացինին: Չհարգել մարդուն նշանակում է չգնահատել նրա անհատականությունը, արժանապատվությունն ու իրավունքները: Այսպիսով GLOW-ն ինձ շատ օգնեց և թույլ տվեց որ  կարողանամ ճանաչել ինքս ինձ:
Քրիստինե  Փոթինյան
ԳԼՕ 2011 մասնակից

No comments:

Post a Comment