Monday, July 14, 2014

ԳԼՕ-ն՝ նոր հմտությունների դպրոց

Տեղեկանալով, որ ես ԳԼՕ 2014թ ամառային դպրոցի 44 մասնակիցներից մեկն եմ, անհամբեր սպասում էի այդ բաղձալի հունիսի 30-ին, թե երբ պետք է հավաքեմ իրերս և ճանապարհ ընկնեմ դեպի Ստեփանավան: Ստեփանավանում տիրող մռայլ եղանակը, երկար ճամփորդությունից հետո մեր հոգնածությունն ու քաղցը միանգամից վերացան, երբ հանդիպեցինք կրտսեր և ավագ ջոկատավարներին, ամերիկացի կամավորներին, արժանացանք նրանց ջերմ վերաբերմունքին ու անկեղծ ժպիտներին: Եվ այդ օրվանից սկսվեցին մեր հագեցած, հետաքրքիր և հեքիաթային օրերը, որոնք ցավոք կարճ տևեցին: ԳԼՕ-ն ինձ շատ բան տվեց՝ նոր շրջապատ, նոր գիտելիքներ, նոր ծանոթություններ, նոր հմտություններ, որոնք ինձ պետք կգան ողջ կյանքիս ընթացքում: Ուրախ եմ, որ ես ևս դարձա ԳԼՕ-ի շրջանավարտներից մեկը: Շնորհակալ եմ բոլոր կազմակերպիչներին՝ Արսեն Սիմոնյանին, Սոնա Գրիգորյանին և բոլոր այն ջոկատավարներին, ովքեր իրենց գիտելիքներն ու փորձը փոխանցեցին մեզ: Կարոտում եմ բոլորիդ:
Էռնա Բադալյան, 16 տարեկան
Վեդի, Արարատ

No comments:

Post a Comment