Monday, July 14, 2014

Հեքիաթ, որ կրկնվեց երկու անգամ

Ես Սաթինեն եմ` ԳԼՕ ազջիկների առաջնորդության և զարգացմանամ առային դպրոցի 2013 թվականի շրջանավարտ: 2013թ-ին ԳԼՕ-ն ինձ շաաատ գիտելիքներ տվեց: Ես սովորեցի թիմում աշխատել, լինել լիդեր, հաղորդակցվել, իմ կարծիքը արտահայտել և երբեք չմտածել, որ սխալ կարծիք կա, որովհետև չկան սխալ կարծիքներ, կան տարբեր կարծիքներ: ԳԼՕ-ն նոր հնարավորությունների և ձեռքբերումների դպրոց էր ինձ համար: Այստեղ ես ձեռք բերեցի նոր ընկերներ, որոնցից ես շատ բան եմ քաղել ու դեռ կքաղեմ: Ես ցանակնում էի հայտնվել ԳԼՕ կոչվող հեքիաթում կրկին: Սկսեցի տարբեր թեմաներով սեմինարներ կազմակերպել իմ համայնքում, որպեսզի նորից ԳԼՕ գնալու շանսեր ունենամ: Եվ դա ինձ մոտ հաջողվեց. ես այս տարի կրկին հայտնվեցի ԳԼՕ հեքիաթում՝ այս անգամ որպես կրտսեր ջոկատավար: Այդ մեկ շաբաթվա ընթացքում մենք շատ գիտելիքներ ստացանք: Այս անգամ սովորեցի լինել լավ լիդեր իմ խմբի համար, լինել համբերատար, արագ և ճիշտ կողմնորոշվել, աջակցել և հասկանալ բոլորին: ՈՒրախ եմ, որ ԳԼՕ ամառային դպրոցի կազմակերպիչներն ինձ երկրորդ անգամ հնարավորություն տվեցին հայտնվել ԳԼՕ կոչվող հեքիաթում:
Սաթինե Սաքանյան, 16 տարեկան
ԳԼՕ 2014 կրտսեր ջոկատավար
Բազում, Լոռի

No comments:

Post a Comment