Monday, November 17, 2014

Ինքնագնահատականի պարզում Վանաձորում



Բարև ձեզ: Ինչպե՞ս եք: Բոլորիդ շատ եմ կարոտել, և հուսով եմ, որ անպայման հանդիպելու ենք
Սեմինարի սկզբում ես ներկայացրեցի, թե ինչ է նշանակում արժեք և սեփական արժեքների գնահատական:
Լավ, հիմա անցնեմ բուն թեմային: Նոյեմբերի 6-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվ. թիվ 23 հիմնական դպրոցում ԱԽ նախագահի` այսինքն իմ նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց սեմինար` <<Արժեքային համակարգ: Ինքնագնահատական>> թեմայով: Սեմինարի կազմակերպման հարցում իր մեծ ներդրումը ունեցավ ուսուցչական կազմը: Դպրոցի հոգեբան ընկեր Ղեվոնդյանը տրամադրեց թեստեր, որոնց միջոցով պարզեցինք մասնակիցների ինքնագնահատականի չափանիշը: Ի դեպ նշեմ, որ սեմինարին ներկա էին 8(ա) դասարանի աշակերտները, տնօրեն Տաթևիկ Հովսեփյանը, փոխտնօրենները և իհարկե տարբեր առարկաների ուսուցիչներ: Սեմինար- քննարկումը տեղի ունեցավ հասարակագիտության դասի շրջանակներում, դասարանի դասղեկ և հասարակագիտության ուսուցչուհի ընկեր Մկրտչյանի օգնությամբ:
Այնուհետև սկսվեց բուռն քննարկում: Քննարկմանը ակտիվ մասնակցում էին ոչ միային աշակերտները, այլ նաև ներկա ուսուցիչները: Ուսուցիչների նման ազատ և անմիջական շփումը ավելի էր սեմինարը հետաքրքիր և միաժամանակ ուսանելի դարձնում: Սեմինարի մնացած ժամանակը տրվեց թեստերին և թեստերի շուրջ քննարկմանը: Նոր տեղեկություններ հաղորդելը, ինքնագնահատականի բարձրացմանը նպատսելը, խոսքի ազատության սերմանումը և ինքնաճանաչումը իմ սեմինարի հիմնական նպատակներն էին: Կարևորում եմ նշել, որ այս սեմինարի միջոցով ես ավելի լավ սկսեցի ճանաչել ինքս ինձ: Կարծում եմ` իմ կազմակերպած սեմինարներից սա ամենահաջողվածն էր, և սեմինարի հաջողության գրավականը անմիջական, ուրախ, ազատ ուսուցիչ- աշակերտ շփումն եմ համարում:

Մարիամ Բարսեղյան, 13 տարեկան
ք. Վանաձոր, Լոռի

No comments:

Post a Comment