Tuesday, November 18, 2014

Ներառական կրթությունը Արմավիրի տարածաշրջանում

 Բարև հայ ժողովուրդ, ինչպե՞ս եք: Այնքան սեմինարներ կազմակերպեցի ու մասնակցեցի, որ դարձա հայտնի սեմինարավար: Այսպիսով ես շարունակում եմ իմ <<աշխատանքային>> գործունեությունը: Շատ շնորհակալ եմ ԳԼՕ-ի ամբողջ աշխատանքային կազմից, ինչպես նաև իմ շա՜տ սիրելի ընկերներից, որոնց խոսքերից քաջալերվելով իմ մեջ սեր արթնացավ դեպի թրեյնինգները և դրանց կազմակերպումը: Ասեմ, որ այս մեկ ամսվա ընթացքում գերակտիվ եմ եղել և շատ հետաքրքիր և ուսուցողական իրադարձությունների եմ ականատես եղել, ուղղակի չեմ հասցնում տեղադրել ԳԼՕ-ի էջում: Կներկայացնեմ ամենակարևոր իրադարձություններից մեկը:
Այսօր Արևի Շող հ/կ-ը <<Ներառական կրթությունը Արմավիրի տարածաշրջանում>> ծրագրի շրջանակներում իր վերջին այցելությունն իրականացրեց Արմավիրի Մովսես Սիլիկյանի անվան թիվ 6
հիմնական դպրոցում: Այցելության նպատակն էր՝ ցուցադրել հաշմանդամություն ունեցող անձանց մասին ֆիլմ, այնուհետև քննարկել այդ ֆիլմը դպրոցի աշակերտների հետ: Քննարկումը կատարել եմ ես՝ <<Արևի Շող>>- ակտիվիստ և կամավոր Օժենի Ավետիսյանիս: Աշակերտները մեծ հետաքրքրությամբ դիտեցին ֆիլմը և հայտնեցին տեսակետներ առաջադրված նյութի վերաբերյալ: Նրանք զարմանալիորեն հիացած էին տեսնելով հաշմանդամություն ունեցող անձանց հաջողություններն ու ձեռքբերումները: Քննարկաման ավարտին նրանք հետևություններ արեցին իրենց վերաբերմունքի մասին հաշմանդամություն ունեցող մարդկանց և նրանց՝ հասարակության մեջ ներառվելու վերաբերյալ: Ես շատ երջանիկ եմ, որ այսպիսի խելացի և գիտակ սերունդի ներկայացուցիչն եմ:  

Օժենի Ավետիսյան, 16 տարեկան
ք. Արմավիր, Արմավիրի մարզ

No comments:

Post a Comment