Monday, November 17, 2014

Առանց խտրականության սեմինար Արմավիրում

Բավական չէ առողջ միտք ունենալ, կարևորը դրանից հմտորեն օգտվելն է:
                                                                                                                                                            Դեկարտ


Իրոք այդպես է. իմ նպատակներին հասնելու համար ես կիրառում եմ բոլոր միջոցները, որպեսզի հնարավորին չափ հմտորեն մոտենամ իմ կատարած յուրաքանչյուր աշխատանքին:

Ես Օժենի Ավետիսյանն եմ: Սիրում եմ դժվարություններ, բայց ավելի շատ սիրում եմ այդ դժվարությունները հաղթահարել: Հենց այդ պատճառով ես որոշեցի իմ սեմինարն անցկացնել նաև հաշմանդամություն ունեցող մարդկանց հետ: Կարծում եմ, որ շատերն են խուսափում նման քայլ անելուց՝ մտածելով, որ դժվարությունների կհանդիպեն նրանց հետ շփվելիս: Բայց չէ՞ որ հաշմանդամություն ունեցողներն էլ են մարդիկ, ովքեր կարիք ունեն մասնակցելու նմանատիպ սեմինարների և իմանալու գենդերի, թրաֆիքինգի, բնապահպանության, առաջնորդության և իրենց իսկ իրավունքների և պարտականությունների մասին: Այսպիսով իմ սեմինարի մասնակիցներն էին և՛ հաշմանդամություն ունեցող, և՛ հաշմանդամություն չունեցող երիտասարդներ: Այս քայլով ես ցանկանում եմ կոտրել բոլոր կարծրատիպերը և սովորեցնել մարդկանց չկաշկանդվել և բաց լինել հաշմանդամություն ունեցող անձանց հետ շփվելու համար

Սեմինարը տեղի ունեցավ <<Արևի Շող>> հ\կ-ի հարկի ներքո, որի կամավորն եմ ես: Սեմինարի մասնակիցներն էին <<Արևի Շող>>-ի շահառուները, ներկայացուցիչներ <<Հույսի կամուրջ>> հ\կ-ից ,<<Փարոս>> հ\կ-ից, ԵՊՀ-ի հոգեբանության բաժնի ուսանողներ և Արմավիր քաղաքի ակտիվ երիտասարդներ: Որպես քննարկման թեմա ընտրել էի <<Գենդերը և գենդերային հավասարություն>>: Մասնակիցները թեժ բանավեճի մեջ էին մտել և նույնիսկ սեմինարի ավարտից հետո դեռ բուռն քննարկումները չէին դադարում: Սեմինարի ընթացքում դիտեցինք տեսաֆիլմեր, խաղացինք <<գենդերային մասնագիտություններ>> խաղը, որը ես եմ այդպես անվանել: Ի դեպ, այս խաղը ես սովորել եմ ԳԼՕ ամառային դպրոցում: Խաղի ժամանակ մասնակիցները պետք է մի քանի րոպեի ընթացքում համապատասխանեցնեին մասնագիտություններն ըստ սեռերի: Այնուհետև մասնակիցները կատարեցին հոգեբանական թեստ <<Ես>> և <<Ես անձնևի ժամանակ>>, որը ավելի շատ վերաբեվում էր ինքնագնահատականին: Այս թեստը ես նույնպես սովորել եմ ԳԼՕի ընթացքում: Սեմինարի ժամանակ մասնակիցները անմիջական ներգրավածություն ցուցաբերեցին թիմային քննարկման ընթացքում, ինչը մեծապես նպաստեց նրանց ինքնաարտահայտմանը: Ես շատ ուրախ եմ, քանի որ իմ սպասելիքները լիովին արդարացան: Սեմինարի ավարտին մասնակիցները լրացրեցին իմ կազմած հարցաթերթը, որի շնորհիվ ինձ համար պարզ դարձավ իմ հաջորդ սեմինարի թեման: Սակայն փակագծերը չեմ բացում սպասեք իմ հաջորդ սեմինարին:

Օժենի Ավետիսյան, 16 տարեկան
ք. Արմավիր, Արմավիրի մարզ

No comments:

Post a Comment